min helg i ord

jag tänker börja med att säga att min träningsvärk inte är nådig. det gör ont vad jag än gör och böja mig ner kan jag bara glömma...

i fredags
tog täby folket minibussen och körde mot borlänge. vi var framme vid 7-tiden på kvällen och då hämtade pappa, ulrika och elsa upp mig för att åka till kupolen och handla bla. sen myste jag och elsa hela kvällen! underbara ungen.

på lördagen var det dags för spel. jag startade med mixed som inte var något att hurra över för min del. jag och en annan kille möte syrran och kristofer som även vann hela tävlingen, stort grattis! sen var det dags för en singel match där jag spelade riktigt bra och vann i en tresetare (redan död efter denna match). sen skulle vi spela dubbel och mötte även där de som vann hela tävlingen, så vi förlorade. sen var det dags för singel igen och där lyckades jag vinna tillslut i en tresetare. i min tredje singel var jag verkligen DÖTRÖTT och där förlorade jag även. efteråt var jag nära på att gråta och spy för att jag var så trött, men det hade ju varit till överdrivt! haha.

lördagkvällen spenderades med en välförkänt pizza framför tvn. sen slocknade jag ganska tidigt! 

på söndagen vaknade jag med världens träningsvärk. kan knappt röra mig men lyckas ta mig till hallen och se på när syster spelar semifinal och final. men nu är jag tillbaka i stockholm och framför mig har jag en vecka med träningar, jobb och swedish international (bara kolla).  

men nu ropar sängen, dags att sova. pussss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0