helgen i borlänge

åkte som sagt hem på fredagen och hemma mötte mami upp mig. vi åkte och skulle lämna några produkter hos en vän till mami och där fastnade vi ett bra tag. sedan åkte vi och kollade på en ny mobil till mig och såklart lyckas försäljaren få mig att köpa en helt annan mobil (men jag är super nöjd). jag har nu htc wildfire! på kvällen var jag bara hemma med papi, elsa och ulrika eftersom jag skulle upp tidigt och jobba.

att vakna upp klockan 05 på lördagen var förvånasvärt inte jobbigt, utan jag var hur pigg som helst. jobbet sprang förbi och kvällen skulle laddas inför fest med syrran och josefin. jag följde med som gäst på kåren (högskolans) och hade en riktigt trevligt kväll men som slutade väldigt sent men jag kunde inte sova och när jag vaknar upp efter knappt 2 timmars sömn går jag upp och är fortfarande lika pigg.

jag är fortfarande pigg och på söndagen skulle vi fira älskade lillasyster som blev stor flicka, 3 år. hon fick hur mycket presenter som helst och jag tror att hon var super nöjd!! på kvällen hämtade håkan upp mig och vi åkte till kvarnberget där mami var och bara myste.

idag har jag och mami varit hos tandläkaren gånger två, i falun och i borlänge. sen har vi förstås shoppat en del som jag visade!

nu är jag tillbaka i stockholm och måste verkligen hoppa i säng. jag är alldeles för trött och imorgon har jag alldeles för mycket på schemat så jag måste ha all sömn jag kan få! pussssss




i lördags


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0