tjugoåttonde februari

dagen började med att jag åkte till tandregleringen och fixade med tandställningen. fick ett jätte bra besked och snart är den borta. som jag längtat. jag tror att allting ska bli mycket bättre när den är borta (även om det inte funkar riktigt så). haha. men jag hatar den så den får lämna med ett leende på läpparna.

efter det åkte jag och hämtade upp sanna som redan var i falun. vi åkte till stan och skulle shoppa. men jag hittade bara en grå tröja med patchar, två par fjäderörhängen, en ring och sminkborstar. men det var bra för plånboken. efter det åkte vi till mormor och där även mami och linda var. väl där bjöds det på mat - köttfärssås och spagetti och sedan efterätt - glass!

efter att ha kollat på skidor skjusade mami mig till tåget. dags att åka tillbaka till stockholm. blev stressigt när jag kom fram så jag var tvungen att åka direkt till träningen. träningen gick åt helvete som jag inte har lust att prata om. men tack till underbara karolina som fick mig att må lite bättre efter prat. ♥

nu ska jag packa upp och duscha. sen måste jag sova. imorgon blir det först träning och möjligen jobb efter det. jag vet inte vad jobbet håller på med men vi får se hur det blir. pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0