sjuttonde februari

jag sov med en kall handduk runt handen hela natten och när jag vaknar upp är smärtan nästan borta. tack för det. nu är den endast LITE röd och det gör inte ont alls (om man inte tar på det). det var inte så allvarligt men det gjorde väldigt ont ändå.

idag började dagen med sovmorgon till nio. därefter var det dags för jobb. efter jobbet var det snabba ryck hem och byta kläder och hämta badmintonkläder. sen åkte jag till su (stockholms universitet) och mötte upp mixo och karolina. där käkade vi middag och sen tog vi oss till tennisstadion för en seriematch, division ett. vi vann matchen med sju-ett och jag vann mina matcher, så det var grymt!

imorgon är det fredag och denna vecka har gått sjukt fort. man tackar för det. pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0