sjätte februari

det har inte varit mycke tid över sen sanna kom ner. på fredag kväll kom ju även mikaela, rebecka och kristofer ner och sov över i min stora lägenhet. det gick helt ok, mot min förväntan!

på lördagen var det dags för spel och det gick bra i singel för mig. kom till kvartsfinal där jag förlorade mot hon som vann hela tuneringen. tråkigt, men kvartsfinal i sm är bra.

på kvällen var det dags att "tagga-tegel". jag och alla grymma flickor skulle dit och spåra, och ja det spårade. jag hade sjukt kul!! jag skrattar så att jag gråter varenda gång och jag älskar det. det nya året har börjat så sjukt bra, tack gud.

söndagen var däremot mindre rolig eftersom jag skulle upp och jobba som domare i hallen efter två timmars sömn. jag såg nog slitnast ut av alla och det var många som fick sig ett gott skratt...

en helg är över och nu är jag ensam igen. nu blir det jobb och träningen hela veckan. slutet av veckan kommer dock spenderas i kära borlänge. pusssss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0