shoppat

innan jag åkte ner till stockholm hann jag såklart med lite shopping med mami. jag shoppar alltid när jag är med mami. inte bra eller jo jag älskar det, men inte bra för plånboken.

nu är jag i alla fall nere i stockholm och har precis duschat, packat och diskat efter träningen. ska strax sova för imorgon ska jag spela elitserien. vi flyger ner till malmö imorgon, men jag är hemma redan på onsdag morgon. hoppas att det gå bra!

här får ni bilder på det jag shoppade idag!


vita converse (mina gamla var alldeles för slitna, dags för ett par nya)


vit tröja med "patchar" på armbågarna!


en pippitröja (eller fisketröja om ni heldre vill ha det så)


pussss


säg vad du vill
Postat av: Ulrika

Eller "islandströja" om man hellre vill det,,, ;)

2011-02-21 @ 22:19:36
Postat av: Sanna

jag vill också ha en pippi-tröja!!!

2011-02-24 @ 13:13:59
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0