åttonde februari

idag började dagen med träning, ett mycket roligt pass men suget i benen var inte lika roligt. det har varit så himla mycket nu och knappt någon vila!

sen var det dags för jobb. jag trodde de skojade med mig när de sa jag skulle köra moped idag, men icke. tur var väl det när suget i benen fanns där. det var faktiskt ganska kul att åka moped igen, men jag kände mig ganska töntig....

efter jobbet tog en en tripp till centrum för att försöka umgås med jenny som jobbade, men det var full rush på jobbet så vi hann knappt säga mera än "hej". istället drog jag hem för att tvätta, det behövdes sen helgen - kvarglömda kläder, lånade kläder, sängkläder m.m.

nu ska jag snart gå och sova. längtar tills helgen. pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0