älskade älskade farmor

idag är det 3 år sedan. den smärtan som jag hade den dagen vill jag aldrig känna igen. jag kom ihåg dagarna innan. jag kom ihåg att pappa ringde mig och sa att du var dålig. men det var ingen större idé att åka hem eftersom du inte var vid medvetande (men du var ju fortfarande vid liv). jag valde att gå på en fest istället den kvällen. vilket låter ganska dumt idag men jag hoppas innerligt att du förstår. du hade nog inte velat att jag sett dig sådär. det var nog bättre att jag såg dig när du låg där fridfull och död... jag älskar dig.

hoppas du har det bra var du än är! jag tror på att det finns någonting efter döden och att du vakar över mig varje dag. jag brukar tänka på att jag inte ska göra allt för dumma saker eftersom du får reda på allting. haha. men jag vet inte om jag lyckats så bra men du tycker nog om mig i alla fall. ♥




den här låten lyssnade jag på när dagarna var som värst... den här låten påminner mig om när du försvann från oss.


säg vad du vill
Postat av: Sanna

hon ville nog att du hellre skulle gå på den, hon visste att du fanns med henne ändå! och jag tror också hon vakar över oss och ser allt tok vi gör ;) hihi <3

2011-02-20 @ 11:37:01
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0