Borlänge för julen! Hade en mysig dag här...

imag0273 (MMS)

Borlänge för julen! Hade en mysig dag här hemma! God mat och fika hos mormor! Letade även efter gömda paket i tidningen, var en tävling och jag lyckades hitta dem, wiho! Sen har jag och mamma julhandlat mat och sen varit på systemet! Juste, fixa två julklappar till syster, nu har jag bara något litet kvar sen är jag klar! Blev att jag är ute sent ändå! Ikväll har jag färgat håret lite mörkare blond, fräschare! Men det röda i håret från halloween vill verkligen inte försvinna helt, men bättre nu! Vi har också fixat granen, julkänsla på högnivå och druckit första glöggen för iår! Nu kollar vi mördare, tradition för mig och mamma! Godnatt! <3


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0