27 december 2011

ledsen men jag finner ingen tid av att sitta vid datan och skriva. fullt upp med viktigare saker. när jag är hemma med familjen är de prio-ett.

men idag skulle jag ta tåget till stockholm men blev istället ersättningsbuss. som tur tog det inte mycket längre och jag sov och dreglade hela resan. jag är definitivt inte snygg när jag sover.

ska käka lite mat och ta en kopp kaffe innan jag pallrar mig till jobbet, fyra timmars jobb idag. jag vet att det är jätte lite men jag har ångest ändå. jag vill vara hemma med familjen i borlänge. saknar dem så mycket redan. hade världens bästa jul, tack alla inblandade! världens finaste familj! med min familj bakom mig kan jag göra vad som helst! ♥

ha en fortsatt fin dag!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0