min helg

efter jobbet i fredags tog jag sanna och pelle bilen upp till mamma och håkan! där myste vi ett bra tag vid poolen och sedan gjorde vi god mat! senare åkte jag med mamma ner till stan när hon skulle till jobbet. hemma i stan spelade jag pappa och ulrika TP, jag förlorade men förväntade mig inget annat. allmänbildad är jag definitivt inte! haha!

på lördag morgon vaknar jag av att håkan ringer mig och frågar om jag inte ska komma upp. snabba ryck och snart är jag uppe i kvarnberget igen och ligger vid poolen. där tillbringas hela dagen och kvällen! underbart väder!

men tack för en ledig dag men nu är jobbet igång, men nu är det bara 4 D A G A R kvar! kan inte fatta hur fort denna sommar ha gått! men jag saknar stockholm och mina rutiner samtidigt som jag kommer sakna att vara i borlänge, det kommer bli tomt, men jag överlever nog :)

nu måste jag sova. blev en timmes övertid idag i alla fall, pengar pengar pengar! pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0