studentskiva

igår var det dags för studentskiva, idas! temat för kvällen var "ursäkta jag har kommit fel"... jag och jenny körde på "hej vi skulle till hawaii"!!

kvällen började med förkrök hemma hos jenny och tillslut tar vi oss till garbo och öser hela kvällen! jag tror jag stupar i säng vid 04... jag var riktigt galet trött då jag varit uppe i 24 timmar. men kvällen var i alla fall riktigt lyckad och idag mådde man dessvärre som en råtta, fyfan vad dåligt jag mådde men efter lite sömn blev det bättre. men tack bästa för igår!

idag vaknade jag upp hos jenny och sen åkte jag hem kort därefter efter en jobbig hemresa. väl hemma la jag mig och sov till drygt halv fyra. fan vad skönt det var. sen gick jag upp och gjorde lite ärenden. sen vid klockan sju kom håkan förbi och hjälpte mig med mitt lås till cykeln (som vägrade funka)! jätte snällt av han!sen ville han äta och attans att jag precis gjort det men jag följde med honom till centrum ändå. sen var dags för han att röra sig hemåt och jag skulle tvätta. sen har jag ju haft fullt upp med tvn - onsdagen är tvkvällen!


föresten hittade jag ett par grymt snygga ray ban brillor igår! visar upp dem imorgon! pusss






säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0