fjortonde april

idag har jag varit döds trött!!!!!!!!!!! min vanliga energi och ork har väl inte kommit tillbaka riktigt. jag har i alla fall orkat träna två pass badminton och jobb. fast jag helst av allt hade myst framför solen hela dagen, som har varit fantatisk idag!

imorgon ska jag träna och sen har jag inga planer alls. låter faktsikt grymt skönt. men ska nog försöka ta mig till stan och kolla på ett par jeans, twist and tango. min älsklingsjeans därifrån är trasiga (ja lagade men ganska slitna så alltför länge håller det nog inte) så jag måste ha ett par nya. jag blir nog att åka själv då alla andra är upptagna med andra saker, vad ska man göra... jag brukar inte ha några större problem med att vara själv ändå!
nu ska jag sova. natti mina vänner!

säg vad du vill
Postat av: Anonym

imorgon imorgon hjärtat!! längtar

2011-04-15 @ 10:19:30

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0