elfte april

i lördags spelade jag badminton inprincip hela dagen. det gick väl helt ok, synd bara att man hade så tråkig lottning. hoppas det vänder snart. på kvällen käkade jag middag med syster sen skjussade hon mig vidare till amanda (frieberg) där vi förade innan det blev utgång! en mycket trevlig kväll ändå!

i söndags gick jag upp tidigt för att åka till hallen. när jag kommer dit är de utan domare i en match och jag får hoppa in... sen har jag bara kollat på bra matcher. på kvällen var det dock dags för jobb, men jag mådde grymt dåligt hela kvällen men orkade kämpa de sista timmarna.

nu ska jag göra mig i ordning och sen bli upphämtad av syster som ska skjussa mig mot tåget, till stockholm. jag mår sådär idag, imorse när jag vaknade mådde jag bra men nu mår jag illa igen. ska skynda mig nu! pussss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0