dag 24 - det här får mig att gråta.

jag gråter ganska lätt - åt vackra ögonblick, sorgliga stunder, fina gester, en del låtar, filmer, avslut m.m.

det som jag gråter som mest åt är när någon går bort i, bli sjuk eller när man bråkar med någon närstående. (ganska självklart)

men jag kan sitta och gråta till biggest loser på tv. jag kan gråta när saker inte blir som jag tänkt mig. när saker bara kommer emot mig hela tiden. jag gråter alltid när man kollar på film och djuret i filmen skadar sig, jag tycker de blir så försvarslösa och jag undrar alltid vad de tänker. åt all sorts kärlek som är så fruktansvärt vackert, de är så vackert att man kan tycka om någon så mycket.

  


den här filmen får mig alltid att gråta. det spelar liksom ingen roll hur många gånger man kollar. tårarna rinner hela tiden.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0