dag 23 - det här får mig att må bättre

har inte skrivit på ett tag men nu ska jag se till att köra klart de sista dagarna!

det som får mig att må som bäst är att umgås med mina fina vänner och min familj som man alltid mår bra av att vara i närheten av.

jag mår bra/bättre av att spela badminton också, de är kanske självklart eftersom jag tränar det så pass mycket. sen även att åka på tävlingar runt om i landet (utomlands också). även om jag blir arg ibland tycker jag om det.

att sitta på en uteresturang alldeles för länge. att dansa tills morgonen gryr på en klubb. att läsa massa texter om livet och när man inser hur bra man har det. de där små stunderna man ägnar åt varandra för att man inte har tid med mycket mera. en bio kväll med en bästa vän. sätta sig vid vattnet och bara njuta av livet. att ha en picnic på varm sommarkväll. att gå till lekparken med lillasyster. att ta en prommenad och prata om livet. att åka på en resa. m.m.

det finns så mycket som får mig att må bättre och allt som får mig att må bra är när mina vänner och familj är inblandade! tack för att ni finns helt enkelt.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0