artonde april

min jävla a-tangent är jätte cp och måste trycka skit hårt om det ska gå, som om jag missar ibland får ni leva med det!!

igår blev det jobb som sagt, det gick bra och jag var hemma i bra tid. imorse vare dags för första löppasset utomhus och vet ni? det gick bra! riktigt skönt faktiskt.. är tom sugen på att springa imorgon med, haha. sen vare direkt att åka till jobbet och det var sjukt mycket post idag, mycket inför påsken... jobbigt. sen hem snabbt och käka för att åka på andra träningen.

nu är jag hemma, är alldeles för trött men ska strax hoppa in i duschen och sen gå och sova. har inte mycke tid över att uppdatera!! pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0