smärta ni...

hemma från dagens andra träning. sista matchen vi körde orkade jag knappt röra mig, kändes som mitt vänstra ben vägde ton! jag börjar känna lite smärta här och var men det var länge sedan jag körde såhär mycket badminton som jag gjort denna vecka, sex gånger denna vecka än så länge. badminton är faktiskt en extremt jobbig sport för er som inte tror det..

ska strax sova. imorgon blir det först träning och sen mot kvällen hoffmaestro & chraa på grönan med frankuy! puss

säg vad du vill
Postat av: sanna

jag är inte lite avis på kvällen imorgon, hoppas ni får kul :) själv blir det sängen o upp tidigt, börjar 6 dagen efter, weeei :P



och du, VI SAKNAR DIG MED!! MASSVIS! nästa gång du är hemma och vi har tid blir det massor av systermys :) vi tre ska hitta på något kul då tycker jag :) när tiden finns!! :)



älskar dig <3

2010-09-09 @ 21:30:40
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0