8

mötte upp jenny idag vid tolv i stan. vi började med att leta runt i massa skor affärer för att hitta ett par åt mig. men jag vet varken vad jag letar efter eller vad jag vill ha, så det är svårt. efter ett tag satt vi oss ner på ett fik för att käka lunch, det blev paj för min del. vi satt där ett bra tag och bara pratade, vi har en del att ta igen. sen gick vi förbi mcdonalds och köpte glas, mcflurry magnum brownie, och satte oss i kungsträdgården och myste i det fina vädret. sen försökte vi ta och leta efter ännu mer skor men hittade inget, men vi såg snygga ph-stefan i alla fall.

nu är jag hemma och ska strax börja röra mig mot hallen för andra träningen idag. pusss



vad tycker ni om dessa? jag gillar dem men jag velar på allt.


säg vad du vill
Postat av: Anonym

steeeefan <3

2010-09-08 @ 18:25:49
URL: http://problemandsituation.wordpress.com
Postat av: sanna

dom var riktigt snygga :)

2010-09-08 @ 19:36:03
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0