19

vi har haft många kalas nu, alltså mycket tårta och fikabröd. vi började med kalas i lördags med några från mammas sida. sedan fortsatte det på söndag med mammas sida också (alla kunde inte samtidigt). på söndag eftermiddag var det dags att fira både mig och pappa här hos pappa då. fick i alla fall massa fina presenter, mest pengar och presentkort men det var ju det jag önskade mig. ska försöka fixa bilder sen, det togs bara med ulrikas kamera så får försöka få dem av henne!

ikväll har jag också röstat för första gången. sitter just nu och kollar på valvakat! gick precis med i en underbar grupp på facebook! (se nedan) hahahaha


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0