10

dagen började med träning. usch vad jobbig den var, tack för helg säger jag bara så jag kan vila upp mig.

gick även förbi centrum precis och köpte ett par skor, blev ett par på din sko. bestämde mig för att jag ska köpa två par lite billigare, istället för ett par dyrare. eftersom jag inte kunde bestämma mig vilken modell jag ville ha mest. min ekonomi håller inte för mera eftersom jag är arbetslös just nu!


499:-, Din Sko

ska strax göra mig klar för att åka hem till frankuy (jenny). för att vi sedan ska ta oss till grönan och kolla hoffmaestro & chraa! det blir nog en bra helg. pusss


säg vad du vill
Postat av: sanna

snygga!!!

2010-09-10 @ 18:33:03
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0