bara för att jag älskar att vara "hemma"

i borlänge.. det är mitt riktiga hem även om jag inte bor där speciellt ofta. det är alltid där jag kommer vända mig i fall någonting händer - det är här mina trygga händer finns, de som reser mig varje gång jag faller..

jag älskar stockholm och vill verkligen INTE flytta därifrån men det är alltid skönt att komma hit och bara vara med familjen. man uppskattar saker mycket mera när man inte är vid det så ofta.

jag är alltid lika dålig att uppdatera när jag är hemma men jag njuter, jag blir omhändertagen, omgiven av kärlek och lugn och ro. även om jag igår yrrade runt till tandregleringen, lager 70, skjutsa syster till tåget, stan och kupolen så är det inga måsten. jag och mamma hade en riktigt heldag tillsammans igår som sagt, vi käkade och shoppade (mest mami, hihi) !!

idag har jag jobbat mellan 6 och 15 också. behöver jobba lite här då jag inte har fått någon jobb i stockholm. direkt efter åkte jag hem och plockade upp elsa, vi åkte vidare till maunel som fyllde 9år. sen har vi åkt och handlat lördagsgodis till damen, köpt pizza och bara myst. en riktig systerdag (minus sanna tyvär)

imorgon blir det jobb till 16 och sedan tar jag tåget tillbaka till stockholm. vi hörs då! pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0