13



jag har tränat, duschat och ätit lunch. jag äter alltid tidig lunch nu förtiden, men det är bara för att när man tränar och kommer hem är man väldigt hungrig.

ikväll blir det att åka till kista och kolla på elitserien, kista mot täby. vilka som vinner har jag absolut ingen aning om men jag hoppas på täby (såklart)!

ska nog lägga mig i sängen och läsa lite gossip girl nu. det finns ju böcker med dem också för er som inte visste! just nu ska jag börja på den som heter "fiender i vått och torrt", det är den åttonde boken och såvitt jag vet finns det tolv stycken. läs dem, de är en aning annorlunda än tv-serien men mycket bra! pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0