vem vinner idol?

jag har precis käkat middag, blev lövbiff potatis och beasås. kände att jag ville ha något godare än det vanliga så jag lyxade till det lite jämfört med mina vanliga maträtter.

sitter också och kollar på idol. jag hejar på olle om jag ska heja på någon! iår är det verkligen ingen som står ut mot de andra, som det brukar vara och jag gillar det inte. många tycker kanske att det är roligare att alla är jämna så att man inte har en blekaste vem som vinner men det tycker inte jag.

imorgon ska jag åka till sollentuna. mixo hämtar upp mig strax efter elva. såklart blir det en dag tillbringad i sollentuna hallen, det är distriktmästerskap som ska spelas! det är ganska stor skillnad på spelarna här i stockholmslänet jämfört med dalarnas. men det kan också vara kul att testa på! puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0