5

back on track?!

helgen i varberg var faktiskt jätte bra fast tråkigt väder och spel. hade jätte mys med flickorna! de är så underbara och har nog aldrig skrattat så mycket åt mixo som jag gjorde i helgen. inget elakt menat men hon är bara för söt! kommer massa bilder snart. men har fullt upp denna vecka! 

i måndags åkte jag hem och vi firade ulrika lite smått, hon fyller år imorgon och både jag och sanna är borta då. sen på tisdag hade jag tid hos tandregleringen, efter det åkte jag hem och tog en löprunda. dags att komma igång! jag hämtade också elsa på dagis och när ulrika kom hem åkte vi till coop och köpte en rosa resväska till mig. sen åkte vi vidare till torsång och tog en fika. senare på kvällen tog jag och sanna tåget tillbaka till stockholm. 

nu är sanna här hos mig och hälsar på, mycket trevligt med sällskap. idag har vi gymat, varit i skolan, tränat badminton och ikväll tog vi en vända till stan och gick på bio. vi såg remember me! underbar film. den var romtantisk, rolig och sorglig. det var inte många på bion men det var bara tjejer och i slutet satt alla tjejer och grät! hahaha. 

imorgon blir det avvecklingssamtal med tränarna, skola och sedan är planerna osäkra. jag måste ju vara tillbaka i borlänge på fredag och ha en föreläsning (?) med jobbet och vet inte om jag åker imorgon eller tidigt på fredag.

nu blir det sängen! lovelove

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0