11

gick upp fyra imorse. det var bara att käka frukost, klä på sig och bege sig mot jobbet! är hemma i veckan och gör en utbildning. klockan 05.30 började jag, skapligt trött. men det går fortfarande men vi får väl se hur jag överlever resten av veckan. ska försöka komma i säng skapligt tidigt idag, nu kanske? men jobbet är faktiskt helt okej!

när jag kom hem idag så duschade jag och åkte till sanna. vi skulle fixa det sista med hennes vind. mamma var också där så jag fick träffa henne lite! blir inte så mycket denna vecka eftersom jag bor hos pappa när jag jobbar. sen gick vi till konsum och köpte glas.

hör av mig imorgon och ser ifall jag lever efter ännu en dag på jobbet!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0