studentskiva

igår kom mamma, mormor och sanna ner som sagt. vi hade först en mysig dag på stan med lunch och shopping. sedan var det dags för mig och sanna och röra oss hemåt till min lägenhet medan mamma och mormor åkte till hotellet. vi bestämde att göra så eftersom min lägenhet är liten och sen ska mamma och mormor ändå hem tidigare än oss under kvällen.

vi åkte i alla fall hem och gjorde oss i ordning för kvällen! tillslut efter några om fixade vi det och blev urläckra! ett sockervadd och en tiger.

vid 1900 var det dags för skivan. middagen och allt var hur mysigt som helst! hela kvällen var jätte bra förutom när det blev en sak på slutet som gjorde att jag åkte hem alltför tidigt på min egen studentskiva. men nu är det som det är. jag hade i alla fall bra så länge jag var där! :) jag och sanna åkte hem och la oss i sängen och käkade godis och chips istället.

idag så vaknade vi ganska tidigt för att bege oss in mot stan. sanna skulle möta upp mormor och mamma för yttligare lite shopping och sen ta tåget hem till borlänge. medan jag följde med och gick på stan en timme för att sen åka till skolan. fick med mig, en peeling kräm för ansiktet, en foundation och puder! tack mamma.

ikväll har jag bara tagit det lugnt. orkade inte ta tag i plugget för jag kände att det ändå inte hade blivit bra. har även hunnit med att tvätta. men nu blir det sängen! vi hörs. puss


tack för dessa dagar mamma, sanna och mormor! underbart! ♥

säg vad du vill
Postat av: Anonym

Tack själv älskling det var jättetrevligt=) kram Mamma

2010-03-18 @ 16:53:52

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0