7


i fredags åkte jag och mamma ner till stan och jag gick till akademin bokhandel för jag skulle köpa en bok där jag hade sett. sen åkte jag och mamma till läkaren, fick min medicin i alla fall. så får vi se hur det funkar!

sen åkte jag hem till pappa och hämtade grejer som jag skulle ha med i helgen för att sen åkte till sanna och sova där. ville inte sova hemma så jag kunde få magsjuka! vi hade en jätte mysig kväll, jag sanna och kristofer. men kl6 på imorgonen väcker sanna mig och säger att kristofer har fått magsjuka. kul va? haha. jag och sanna mådde hyffsat och bestämde ändå oss för att åka till linköping även om det fanns en risk för magsjuka under vägen eller där nere. sanna mådde dock inget vidare under lördagen och vid 18tiden gick och hon sov för kvällen medan jag sprang runt i linköping för att hitta ett konsum med ipren och blåbärssoppa åt henne. sen för att leta lite mat till mig också! men som tur var mådde hon bra på söndagen. vi hade en jätte mysig helg! jag fick tom med "sendrag" i kinden på vägen hem för allt skratt. vi fick även med oss hem en andra plats och ett bra spel! :)

nu ska jag snart sova för att sedan ta tidiga tåget hem till stockholm. hade gärnat stannat ett tag till här!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0