23

tja! dagen började med träning, fysträning. jag hatar tisdagens morgon träning för den är alltid jobbig! även om det är skönt efteråt så hatar jag det. sen har jag varit i skolan en stund, en lektion bara. sen blev det träning igen, eftermiddags träningen var mycket givande. jag och amanda hade fått inspiration från helgen. sen har jag varit förbi banken och satt in massa pengar och nu är ja hemma för att börja plugga. börjar känna smått panik eftersom jag har sjukt mycket plugg att göra och jag kan ingeting till provet imorgon. det dödar mig!

ikväll är det också massa tv program som jag vill se. men vi får se hur det blir med den saken pga av plugget. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0