2

jag försökte verkligen sova ut imorse eftersom jag inte hade någon tid att passa och jag var ensam hemma. men som vanligt går det inte och jag vaknar runt nio, då jag vaknat till flera gånger innan det. jag förstår inte varför men jag håller väl på att bli en tant?!

när jag vaknade gick jag ut en sväng med lovika (hund) och sedan skottade jag gården! sedan blev det dusch och gör sig iordning. skulle hämta elsi på dagis kvart i två. när ulrika kom hem från jobbet åkte vi till farfar, länge sedan jag träffade han så det var kul. när vi kom hem efter omständigheterna åkte jag och sanna och tränade. vi körde på en bra träning med hög nivå. kan ibland bli när man kör själva att det blir lite halvdant.

nu är jag bara hemma och har suttit bänkad framför tvn sedan åtta. alla serier börjar denna vecka som jag bara måste följa! klockan åtta var det dating in the dark, riktigt kul program faktiskt. men förmodligen inte jag kommer följa men kul att kolla ibland. sedan var det desperate housewife och sedan cougar town (?), det var ett sjukt program. jag gillar det.

nu blir det sängen! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0