11

dagen började med en träning som inte var något vidare. kände mig på dåligt humör och var stressad över allt plugg.. har svårt att koppla bort vissa saker. sedan var det i alla fall dags för skola och prov. tänker inte kommentera provet eftersom jag verkligen inte har någon aning om hur det gick. vi tar det sen! sen hade vi samhällskunskap också, sen var det slut.

efter skolan gick jag till banken och satt in pengar. sedan gick jag och letade upp tiger öron & svans åt sanna på kalaskompaniet! taggad till skivan på tisdag! efter det har jag tagit det lugnt bara. pluggade alldeles för mycket igår. haha. nu ska jag sova i alla fall för att imorgon bege mig borlänge.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0