10

min dag började med massage, vi har haft massage kurser med badminton istället för gym 3 gånger. men nu är det slut! har faktiskt lärt mig en hel del! sen har jag varit i skolan en stund och haft 1 lektionen, rätt ovärt eftersom hela lektionen gick ut på att diskutera och min klass är rätt duktiga på det. vi hann ungefär diskutera 1 fråga. haha. sedan var det dags för träning, den var ganska hård. lagom helt enkelt!

efter var det bara att röra sig hemåt för att börja plugga. har ett företagsekonomi prov imorgon och jag kan inte mycket. måste försöka plugga mera! tur att jag har sovmorgon till halv tio imorgon. har även kollat på underbara greys, som jag längtat. det borde gå oftare, alldeles för länge emellan.

snart är det dags för studentskiva, nästa vecka redan! först ut! taggga!!!!!!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0