kvarnberget

sitter uppe hos mamma i skogen nu. mycket mysigt! har inte varit här på ett tag, det har varit mycket med jobb och sådant så har inte hunnit.

efter promenaden idag gick jag hem och skulle sola, men solen försvann just då som vanligt. jag gick istället in och duschade och gjort mig klar. efter en stund kom elsa och ulrika hem och jag och elsa busade. sen blev det en kopp kaffe och vips så var huvudvärken borta, tack kaffe! sen blev det att åka till körskolan för att gå på en teorilektion. och nu är jag här!

vad ska jag göra på midsommar? jag vill till stockholm men ändå inte, jag vill till leksand men ändå inte, jag vill inte vara hemma men jag vill ändå. beslutsångest är jag bra på! men det löser väl sig till slut. pusss


säg vad du vill
Postat av: sanna

du vet att vi finns också <3

2010-06-23 @ 01:48:53
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0