18

jag är hemkommen från jobbet nu, eller för ett bra tag sedan men har hunnit fått i mig lite mat och gjort mig klar för sängen. jobbet idag var lite halv knasigt men skönt att få göra något annat. det började med att jag skulle expedera och det gjorde jag ändå fram till middag, efter middagen gjort jag klart min order och sedan var det plötsligt slut på odrar så då gick jag och frågade vad jag nu skulle hitta på. han skickade mig till grönt där jag och några till fick stå och "rensa" frukten, allt som var gammalt eller äckligt skulle kastas osv. där stod jag nästan hela kvällen tills jag skulle få göra utbildning på kolonial, men icke det var slut där också så jag fick gå och fika de sista fyrtio minuterna, som tur var gjorde kia mig sällskap så tiden gick fortare.

på förmiddagen idag åkte jag, elsa och ulrika till kupolen en sväng för jag ville kolla på stadium om jag hittade något för mitt presentkort, men det gjorde jag icke. istället hittade jag en kavaj på h&m, mycket fint. den var lite annorlunda och var med "mjukt" tyg" istället för det "vanliga", men det gjorde den extra bra. hihi!

efter det var det snabba ryck hem och få i sig något att äta för att sedan åka till friskis för att träna lite innnan jobbet. så det är så min dag har sett ut! pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0