9

vi var uppe hos mamma igår och hade en riktigt mys kväll på torsdagen även om det resulterade att jag somnade under fotbollen och sanna lite senare. man blir trött av allt. på fredagen tog vi en lång promenad med zigge runt sjön, vädret var dåligt så det blev inget bad. sen åkte vi ner till lager 157 och jag fick med mig två linnen hem.

sen var det dags att käka och sen bege sig hem till pappa och sen åka till körskolan. körskolan gick bättre än vad jag trodde, jag hade yttligare en ny lärare (alla har semester så byter hela tiden) men jag gillade verkligen läraren jag hade nu. han fick mig att slappna av, jag blir så nervös annars.

efter körskolan åkte jag och mötte upp sanna och det var dags för bio, äntligen fick jag se eclipse. underbar film. jag tror faktiskt jag gillar den mest, inte för den har bäst handling utanför att den var bäst inspelad och kändes som skådespelarna hade mognat (inte lika töntiga och nervösa när de ska kyssa varandra, jag skämdes varje gång innan). måste även nämna att kristen stewart var väldigt snygg i filmen, har aldrig gillat hennes utseende förut men nu var hon riktigt fin. sen blev det hem och sova för att upp och jobba.

och idag har jag alltså jobbat men även tränat och övningskört. nu ska jag kolla på smallville! pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0