18

dagarna som gått sen sist har handlat om jobb och tagit hand om ett hus, samt hundvakt. det har gått bra men det har varit mycket saker att göra. nu är pappa och de hemma från semestern.

igår åkte jag upp till kvarnberget en stund för att hinna hälsa på mamma när jag är ledig. vi hade en mysig stund, åt underbar god mat och badade. de har börjat med poolen och de har kommit riktigt långt!

sen åkte jag och sanna hem för att göra sig klar inför kvällen. vi skulle ut jag sanna och moster linda. vi hade jätte kul men det blev en tidig hemkväll eftersom det blev lite för mycket av det goda.

idag har jag hunnit med kupolen och fick med mig ett par shorts hem, faktiskt nödvändigt. sen har jag pappa ulrika och elsa åkt till torsång och käkat! nu är jag hemma och vilar inför en veckas jobb. pusss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0