min helg

ja, känner mig tvungen att skriva. jag är inte alls på humör, vill lägga mig ner och gråta. jag är verkligen nobody i denna värld. jag vill vara någon.

från torsdag - söndag har det var sis, swedish international stockholm, en jätte stor badminton tävling för hela världen här. varit massa bra spelare där och speciellt imponerade är jag av lillkillen som kom tvåa. en sjukt duktigt kille som heter viktor axelsen som bara är född 1994 från danmark och han kom två. jag var inte ens med i tävlingen för att det var en för bra tävling för mig. han är nog inte mänsklig. han vann även över sveriges bästa herrsingel spelare.

det är i alla fall där jag tillbringat mina dagar från torsdag till söndag. jag har även varit ute på krogen på nype i fredags med frankuy och några fler, bla. hennes kusin som fyllde arton då. kanske kommer bilder men jag tog inga får se om de andra lägger på några.

kortfattat och bra. puss

säg vad du vill
Postat av: Mamma

Du är väl verkligen någon. Du är Amanda Andrén o du är unik o vi älskar dig. Glöm aldrig det. Jag vet vad din dröm är o ibland är det svårt att nå upp till sina drömmar men för att komma närmare så är det stenhård träning som gäller(kan kännas jobbigt ibland) men det är bara att kämpa på. Älskar dig<3

Kram mamma

2010-01-24 @ 20:05:18
Postat av: ulrika

Kan bara instämma! Du är inte bara någon! Du är en stor personlighet å speciell( på ett väldigt bra sätt! ) som syns i mängden. Du är söt och bra och världens bästa storasyster ( en av två! ).Vi älskar dig ju också!

2010-01-25 @ 17:49:25

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0