31

idag har vi firat vår lilla sötnos som blivit 2 år idag! gud vad jag tycker om den tjejen. hon fick i alla fall mycket fina presenter och ska försöka med bilder senare men jag orkar inte nu.

kom nyss hem till lägenheten i stockholm. så nu är det dags för skola igen, en hel vecka framför mig. eller nästan åker till borlänge på torsdag redan. för att sedan åka vidare på fredag förmiddag till varberg och spela sm!!

när jag skulle åka hem till täby idag från centralen lyckades jag kliva på fel tunnelbana, hoppade på den som gick till ropsten. jag har aldrig tagit fel förut men någon gång måste bli den första. jag märkte i alla fall inte det fören jag var tre stationer bort och fick kliva av för att ta den andra tunnelbanan tillbaka och sedan hoppa på den rätta tunnelbanan till tekniska och sedan byta till roslagsbanan, så nu är jag hemma efter mycket om!

ska kolla lite till på one tree hill och dricka massa te för min hals. men sen ska jag sova. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0