13

Hej! Skulle träna gym imorse men när jag kom dit mådde jag dåligt. Sen när jag skulle värma upp fick jag springa till toan för att spy. Riktigt konstigt eftersom jag inte känt något på hela morgonen. Så jag gick hem, jag sov till tolv ungefär och jag mår riktigt bra igen. Känner ingenting, så vet inte alls vad det var imorse.

Ska ut och springa snart eftersom det inte blev någon träning imorse, vi har träning i eftermiddag men jag behöver löpning och vill inte dit och smitta ifall jag har något i kroppen. Man vet aldrig.

Kollade även min mejl precis och hade fått mejl av min biologi lärare om betyg i kursen, jag fick vg. jag är faktiskt riktgit glad över det! puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0