10

igår var jag i västerås hela dagen därför den dåliga uppdatering. jag var där och spelade badminton, serien. det gick sådär, min kondition är en katstrof. ska verkligen börja att springa, jag förlorar så mycket på bara det.

igår kväll kom jag hem vid tio i åtta och då var det bara att göra sig iordning för det blev utgång. vi gick till ett nytt ställe i stan, slussen. var sådär, helt ok. lite konstigt folk och jag var grymt trött. längtade hem till min säng under hela kvällen.

idag vaknade jag kvar över ett och då gick jag upp för att gå och handla frukost. handlade goda smörgåsar och även yougurt och flingor! mums. nu är jag propp mätt och ska strax börja med plugget, har religion prov imorgon.
pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0