kesha och lady gaga


sitter och kollar på tv och lyssnar på musik! det som lyssnas på är kesha - blah blah blah och även lady gaga - telephone. mycket bra! bra variation jag har va? två låtar!

elsa ligger och sover. ulrika är ute och skottar och själv sitter jag här och latar mig. funderar på att röra mig mot sanna men får se om jag vågar röra mig ut detta snökaos! måste ändå vänta tills elsa vaknar och ulrika kommer in. kan behöva en prommis av lite frisk luft också, känner mig så seg idag. vi får se vi får se!

jag satt precis och tänkte på att det borde finnas någon förlängd arm så jag kan nå fjärrkontrollen utan att behöva resa mig. för jag orkar verkligen inte ens resa på mig! eller om trolleri fanns, det skulle också funka.


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0