22.29

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES GULD! jag var så nervös men fan va bra! duktiga killar!

jag gillar verkligen sport, os. jag blir så glad och det är verkligen kul att kolla! hela min familj sitter spikad framför tvn fast vi sitter på olika håll. detta var i alla fall min och sannas reaktion direkt efter guldet.





dom spelade precis upp en sån här episod om alla os medaljer som tagits under os 2010! alltså en del av loppet och sen målet och ni vet. när jag ser det blir jag så rörd så att jag börjat gråta. jag blir så glad för deras skull hur bra de lyckats och vad de uppnåt! ni visar dom en sådan igen. måste kolla! puss


säg vad du vill
Postat av: sanna

jag vet man typ ryser och allt när man ser det :) hade man vart där själv hade man väl grinat ihjäl sig :P

2010-02-24 @ 23:13:19
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0