20.12

jag är hemma nu i alla fall. tillslut blev vi en timme och tio minuter försenad. helt okej med tanke på att några blev tio timmar försenade igår! det är jobbigt med alla snö, bara massa förseningar och bussar, tåg och sånt är inställt. man kan ju knappt ta sig någonstans utan förseningar. vore så skönt om all snö kunde försvinna så våren kan komma någon gång!

när jag kom hem gick jag förbi centrum och köpte med mig taco bar, jag orkar verkligen inte ställa mig och laga mat. jag var så sjukt trött efter resan. jag är nu mätt i magen och ligger och kollar på os! vore kul med ännu en medalj :)

igår var det melodifestivalen, tyckte riktigt mycket om darins låt. och som tur var gick han till till "final". puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0