15

i helgen spelade jag sm u19! det som gick helt ok var dubbeln. kom till kvarten men förlorade dock där mot de som vann. singeln var ingen höjdare. jag hatar att jag är så upp och ner hela tiden. vill alltid vara som bäst!

eftersom jag inte gick till semi och spelade på söndag åkte jag hem till borlänge. mamma och håkan kom hem från thai! de var hur bruna som helst, jag såg helt lik blek ut jämfört med dem. jätte kul att träffa dem, fick lite thai presenter också. tack så jättemycket! stannade hos mamma och myste till söndag eftermiddag.

åkte till pappa, ulrika och elsa och myste. jag och elsa lekte lite. världens bästa skitunge! ♥ fick även min första semla, mums. imorgon är ju semeldagen!

eftersom jag kom hem i lördags kväll bestämde jag mig för att ta morgon tåget till stockholm. alltså tåget som går tjugo i sju! det var skönt att få en extra dag hemma. idag har det varit skola, de har gått fort fast de är veckans längsta dag. vi går bara lektioner på onsdag denna vecka.

tisdag, imorgon: träning, skola från 10.00-12.15, träning
onsdag: gym, skola 12.20 - 13.40, träning
torsdag: träning, projektredovisning 13.15-13.35!
fredag - söndag: ledig! så skönt

snart är det lov också. det känns behövligt! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0