tears are words that heart can’t say

jag somnade och sov till nu, alltså fyra timmar. jag vet inte om jag är mycket piggare nu men det känns bättre. det är underbart väder ute (för att snart vara höst) och jag sanna elsa kanske ska åka på en cykeltur. det blir nog mysigt! vet ni? jag tar med mig kameran då (har varit fruktansvärt dålig med kort i sommar).

jag måste säga att jag är tacksam för att ha haft ica lagret som jobb. men jag är samtidigt glad över att sommarschemat nu är slut. för det där jobbet slet faktiskt både psykiskt och fysiskt. min onda rygg har kommit tillbaka som även gör det svårt för mig att spela badminton. mina händer värker när jag böjer dem, de knäpper till och låser sig. det blir nog så när man tvingar sig att arbeta med iskalla händer, det är trotsallt värme som i ett kylskåp där jag jobbar. men pengarna som har rullat in varje månad - ja då har det varit värt det. puss!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0