28

dagen har spenderas i hallen, från klockan 09 tills nu! men de är det jag älskar också. många kanske inte förstår hur man kan tycka det men det är härligt på något vis. dagens spel var dock inget att hurra för!

jag känner mig ensam nu när jag sitter här. under hela sommaren har jag haft någon med mig, tror ärligt inte att jag varit själv en kväll. men nu är jag tillbaka till det normala och det innebär ensamhet (som jag dock har saknat under sommaren, men man vill alltid ha det man inte får). ville ha följt med tjejerna och göra staden men jag hann inte eftersom jag var tvungen att vara i hallen så länge.

nu ska jag mysa framför bröllopsfotografen, hoppas den är bra! puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0