26

igår åkte vi ner till stockholm, jag mamma sanna. jag övningskörde hela vägen ner, det gick faktiskt bra. förutom när vi väl är framme så råkar jag nästan köra på en tant så jag fick tvärbromsa. men det räknas inte! 

väl nere så gick vi till centrum och kikade en stund, åkte sedan vidare till hallen för att prata med tränarna och kolla in nya hallen. sen åkte vi och storhandlade, behövde handla upp "grundsakerna" här hemma. på hemvägen åkte vi förbi pizzerian och köpte med oss pizza, sen bombade vi även ostbågar och marabou på kvällen. vi städade också lite, fick ihop tre påsar med skit som skulle slängas.

idag tränade jag mellan 8-10, sen fick jag hämtning och då vare bara hem och duscha. sen gick vi till centrum igen och shoppade lite och käka god lunch. fick med mig en jätte fin bh hem! sen var det dags för mamma att röra sig hemåt borlänge igen, tack för allt mamma. ♥

jag och sanna fixade iordning tonfisksallad till middag. sen var det dags för träning igen! nu är vi hemma och ska väl strax sova för att upp och träna vid 8 imorgon. pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0