22 - en månad till födelsedag

det är mycket nu och jag hinner inte med att sova. igår var det jobb till tre sen hem och vela i flera timmar om man ska gå ut eller inte. man tillslut löser det sig och vi beger oss till bolanche, sanna jag linda linnea maja. hade en mycket trevlig utgång som inte alls spårade. blev även efterfest och jag var inte hemma hos sanna fören tidigt på morgon (uppe 24 timmar typ). sen var det bara att sova i 4-5 timmar för att upp igen och nu sitter jag här och ska göra mig klar inför dagens jobb. men idag är det SISTA dagen, denna dag har jag längtat efter!

(skulle kommit upp igår men vet inte vad som hände)

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0