18

jag är hemma från jobbet. gick t.o.m hem en timme tidigare, lyx. nu ligger jag i sängen och luktar ärtsoppa (en tjej rasade en pall med det på jobbet och på något sätt luktar jag det eftersom det luktade det överallt). ska strax hoppa in i duschen, mitt hår är som smör eftersom det var ett bra tag sedan jag tvättade det, eller okej i lördags. det är nog en av de bästa sakerna - att få duscha ett extremt äckligt hår. man känner så fräsch efteråt och ja, kan nog inte beskriva känlsan riktigt. men ni vet kanske själva.

ikväll blir det nog att kolla på brage-hammarby som spelar på vallen i superettan. kommer bli en spännande match och jag håller båda mina tummar för brage! sen blir det att följa med mamma och håkan upp till kvarnberget. pussss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0