15

godkväll! har haft en underbart mysig dag uppe hos mamma och håkan. när vi kom dit började vi med att slänga oss i poolen, låg på madrasser ett bra tag tills lunchen var klar. lunchen bestod av älgstek, potatis och sås. sen blev det även efterätt som var chokladpudding. sen slängde vi oss i poolen igen och låg det ett bra tag tills jag vaknar av att sanna upprepande säger mitt namn. hoppade upp ur poolen och gick in och myste framför em i simning! sen övningkörde jag och mamma till insjön för att köpa pizza till middag. efter det var klockan mycket och vi rörde oss neråt mot staden för imorgon inbär det jobb och uppgång kvart i sex.

men tänkte berätta om gårdagen. vi åkte till elin där vi skulle ha grillfest, mycket mysigt och alldeles för god mat. sen begav jag och sanna hos till s2, där det var ganska lite folk men det blev lite fler och det slutade tillslut med en kul kväll. efteråt letade vi på kia eftersom vi skulle ha sällskap hem, vi blev då bjudna på efterfest där vi tre hamnade till 04. sen var det dags för hemgång men när jag väl är hemma så har jag glömt nyckel och får gå till sanna och tillbaka. låg i alla fall i sängen till halv sex och där sov jag skönt ett bra tag. pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0